zondag 18 maart 2012

Voorjaar


Vandaag heb ik voor het eerst weer op het stoepje in de zon kunnen lezen. Wat heerlijk. Wel met een dikke trui aan, maar dat was niet erg.
Aan de achterzijde van ons huis staan de eerste bloemetjes in het gras, terwijl aan de voorzijde er nog sneeuw langs de oprit ligt. De natuur is weer hard op weg naar mooier weer en dat vind ik heerlijk.
Ons huis 'vangt' dus weer zon en de donker wintermaanden zijn voorbij.






















Maaike en ik zijn begonnen met trainen voor de Svalandsgubben. Dit is een hardloopevenement. Er zijn verschillende afstanden, 25 km, 12 km en 5 km. De langste gaat van Birkeland naar Svaland en weer terug. 12 km is ons streven, dan word je met de bus naar Svaland gebracht en loop je naar Birkeland.
5 km is voor de kinderen!?! Ik weet nog dat ik met de Ladiesrun heb mee gedaan en met trots 5 km heb gelopen, maar de standaard hier is wat anders blijkbaar. Vanmorgen weer een rondje gerend en dat gaat best leuk. Ik begin het weer leuk te vinden. In oktober is de grote wedstrijd, dus ik heb gelukkig nog tijd om te trainen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten