zondag 15 april 2012

Pasen in Nederland



Omdat Maaike een hele week paasvakantie heeft, mocht ze op zondag al met het vliegtuig naar Nederland. We konden haar helemaal volgen op de computer, dat was een prettige en ook wel nerveuze toestand. Ze moest overstappen op Oslo. Toen ze daar zat, kreeg ik een SMS: "Mama, ik voel me echt niet lekker, ik denk niet dat ik in het vliegtuig wil stappen!" Hier kregen we wel even de zenuwen van, maar na een telefoontje met haar is ze toch maar ingestapt en veilig bij opa en oma op Schiphol aan gekomen. Wij zijn haar woesdagavond na gereisd en hebben genoten van de ontmoetingen met familie en vrienden.





Ook weer lekker ingeslagen om hier in Noorwegen een extra voorraad nederlandse spullen te hebben.











Gisteren kreeg ik een pakje vanuit Nederland in de post. Héééle grote sloffen met een gebruiksaanwijzing om ze te verkleinen in de was van Marleen. Ze had ijverig grote sloffen voor me gebreid en zaterdag heb ik ze voorzichtig in de was gegooid in de hoop dat ze niet te klein gewassen zouden worden. Maar nee.............
Ze pasten perfect!! Lekkere warme voetjes.
Jammer dat ik ze nat aan moest trekken (jakkes), dus eerst waren het natte koude voetjes!!

BEDANKT LIEVE MARLEEN!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten