zondag 12 februari 2012

Op de skies met moederdag!!

Vandaag is het moederdag in Noorwegen. Maaike was om half 9 al uit bed om een lekker ontbijtje met warme broodjes, croissants en een eitje te maken. Verwennerij voor mama dus, heerlijk.





De zon scheen volop en we zijn naar weer een andere langlaufroute in de buurt gereden. Dit keer dichtbij Kristiansand, vlakbij het vliegveld Kjevik. Het is eigenlijk een golfbaan, maar in de winter maken ze een langlaufspoor van 5,5 km. Door het mooie weer waren er veel mensen op de (langlauf)been met veel kindertjes en familie's die een dagje uit waren. Net als wij!! Een gezellige drukte!! Ben had al hout, worstjes en worstenbroodjes in zijn rugzak meegenomen en ik de koffie/thee en een kleed om op te zitten. Het was een zeer leuke omgeving en we hebben 2 keer een pauze genomen. Eén keertje met koffie met turmiks (nootjes met chocola en rozijnen) en één keer met worstje en broodjes (en koffie!!). Lekker buiten in de zon. Het leek wel wintersport!!
















PS: mijn gehaakte badmat is af!! Ik heb er pijn van in mijn hand, best zwaar werk ;-)
Op naar het volgende project.... Of zal ik maar weer verder gaan met een UFO (unfinished object) !!?? De wanten zag ik in ieder geval niet meer zitten en heb die uitgehaald. Misschien over een poosje weer een poging wagen, wie weet!?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten