dinsdag 9 april 2013

Cursus met Andre Wallenborg

Donderdagavond kwam Marleen met het vliegtuig naar Kristiansand. Het doel was een tas maken met Andre Wallenborg bij Meretes Atelier Lysthuset, een quiltwinkel in Grimstad. Andre Wallenborg is een tassenmaker, wereldberoemd in heel Noorwegen. Het moet gezegd worden; hij maakt super mooie tassen.

Maar eerst vrijdag eerst naar Randesund Planteskole, een tuinwinkel. Omdat er hier nog aardig wat sneeuw ligt en het 's nachts nog -9 is, stond er nog niet zoveel aan planten buiten. Eigenlijk helemaal niks! Binnen nog een beetje rond gekeken, was best leuk. Toen zijn we via een alternatieve weg, over zeer smalle weggetjes naar Randesund Lysstøperi/Gaveloftet gereden. Mooie omgeving, vlak bij zee, veel zon. Wel koud, maar niet in de auto..... Leuke winkel met allerlei leuke serviezen, kleding, klein meubelen en ook nog koffie en lapper mmmmmmmmmmmmm

Lekker koffie gedronken met lapper erbij!!

De rest van het weekend hebben we een weekendtas (hoe toepasselijk) gemaakt met Andre. Wat een leuke cursus met veel tips, gezelligheid en een schatje van een cursusleider. En al zeg ik het zelf: het resultaat mag er zijn!!



























Het mooie weer houdt aan! Maar wel nog steeds koud, we zien de sneeuw slinken en voor onze deur zou een varken wel blij zijn, want het is één grote modderpoel.







Ik heb net de potten die ik heb gevuld met bloembollen buiten gezet................... Maar ja, - 9 's nachts, ik denk dat ik ze zo weer binnen haal voor de nacht. Mogen ze morgen weer naar buiten voor de dag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten