zondag 3 januari 2016

Nieuwjaar


Gelukkig nieuwjaar!

Bij het nieuwe jaar horen natuurlijk goede voornemens. Daar wil ik niet echt aan meedoen, maar ik heb toch wat doelen gesteld. Zou leuk zijn als ik die ga halen :-)

1. 10 km rennen.

Ik zit nu op ongeveer 7 km, maar ik zou zo graag een keer Sommerløpet in Kristiansand willen lopen in augustus. 
Misschien ook een keer in Nederland een loopje....... lekker vlak.
Hoewel op dit moment hardlopen niet echt mogelijk is met deze sneeuw.  Na de sneeuw maar weer verder trainen.























2. My favorite things-quilt afmaken.

Hiermee ben ik best al een eindje, nog 6 blokken te gaan. 



















3. Elke week een nieuw recept uitproberen. 

Maakt niet uit wat....... als het maar iets is wat ik nog nooit heb gemaakt. Koekjes, taart of avondeten, ontbijt of soep. Paleo, vegetarisch, zonder suiker, met voor mij nieuwe ingredienten....... De mogelijkheden zijn eindeloos. Heb er al zin in.



4. Mijn vest afmaken. 

Na ruim 8 jaar moet het er dan maar van komen!!!!
Hij moet alleen nog in elkaar gezet worden en afgewerkt.




Moet toch lukken in 2016!!

Maar eerst koffie en havermoutkoekjes ;-)





1 opmerking:

  1. Goede voornemens doe ik ook niet aan. Maar er liggen bij mij ook nog wat dingen die afgerond moeten worden, zoals de gehaakte spreien.

    BeantwoordenVerwijderen