donderdag 15 september 2011

Wandelen

Mijn buurvrouw, Anne-Marit vroeg of ik zin had om een rondje te lopen. Dat vond ik een heel leuk idee. Ik loop graag en dan leer ik gelijk mijn buurvrouw beter kennen. Ze lijkt me een aardige vrouw en het contact is tot nu toe heel leuk geweest.
Vorige week woensdagavond gingen we ons eerste rondje. "Waar wil je naar toe" vroeg ze. Ik keek haar wat wazig aan, want eigenlijk heb ik hier nog maar 1x een stukje gelopen en dat was met Roland toen we hier 2 dagen woonden. "Zullen we naar de Mollestadeika gaan" vroeg ze. OK!! Dit is een heeeeel oude eik van meer dan 1000 jaar en die staat inderdaad op loopafstand van ons huis. Leuk!!



Zondag hebben we een andere richting gekozen. Omhoog richting Tveide, dwars door het bos heen. Op een gegeven moment komen we plotseling bij een open plek. Wat een mooi meer met allemaal waterlelie's. En dat op 20 minuten afstand van ons huis.


Het lopen is niet alleen gezellig en door een mooie omgeving, maar ik doe gelijk iets aan mijn conditie.Ik denk dat dat wel nodig is, want het fietsen naar mijn werk is natuurlijk niet meer aan de orde!!!

Maandagochtend ben ik weer naar boven gelopen om foto's te maken. Lekker bezig.................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten